مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

کانال ارتباطی  NET framework. را نمی اقتدار طراحی اپلیکیشن در مشهد به راحتی برای نرم افزار های کاربردی پلتفرم های متقابل مانند لینوکس و یا این که مک اعمال کرد، چون این کانال ارتباطی بضاعت انجام به صورت بی واسطه را در صاحبخانه هایی که بر مبنا ویندوز نیستند را ندارد. به همین ترتیب، این شایسته ترین تعیین پلتفرم برای طراحی سایت ها وجود ندارد. اگرچه ابزارهایی که برای ساخت سایت مایحتاج میباشد قضیه مهمی میباشد ولی نصیب اساسی دیگر مخارج صاحبخانه های سایت ها میباشد. مخارج میزبانی یک سایت در سرور ویندوز معمولا هزینه متعددی دارااست، به‌این مضمون‌ که بخش اعظمی از ارائه دهندگان میزبانی اینترنت از یک صاحب خانه مبنی بر لینوکس برای کسری از هزینه ها استعمال می نمایند. مایکروسافت این اختلال را با تکثیر یک پلتفرم تازه متقابل پلتفرم کانال ارتباطی .NET framework برطرف کرد که‌این پلتفرم به اسم  .NET Core عرضه شد.

 مشابهت کانال ارتباطی core NET . در مقابل NET framework .

همانندی های بخش اعظمی در میان این دو کانال ارتباطی وجود دارااست. آن‌ها از گویش اپلیکیشن نویسی  مشابهی به کارگیری می نمایند. همینطور، بخش اعظمی از چیزها در  core NET .  بر این پایه بهبود یافته اند که در دراز زمان درس هایی از تکامل  تدریجی سوابق کانال ارتباطی NET framework . گرفته گردیده‌است و اصولا سعی کلی شبیه میباشد و فقط در خصوصیت های اجرایی با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 14:31

کانال ارتباطی  NET framework. را نمی اقتدار سئو در مشهد به راحتی برای نرم افزار های کاربردی پلتفرم های متقابل مانند لینوکس و یا این که مک اعمال کرد، چون این کانال ارتباطی بضاعت انجام به صورت بی واسطه را در صاحبخانه هایی که بر مبنا ویندوز نیستند را ندارد. به همین ترتیب، این شایسته ترین تعیین پلتفرم برای طراحی سایت ها وجود ندارد. اگرچه ابزارهایی که برای ساخت سایت مایحتاج میباشد قضیه مهمی میباشد ولی نصیب اساسی دیگر مخارج صاحبخانه های سایت ها میباشد. مخارج میزبانی یک سایت در سرور ویندوز معمولا هزینه متعددی دارااست، به‌این مضمون‌ که بخش اعظمی از ارائه دهندگان میزبانی اینترنت از یک صاحب خانه مبنی بر لینوکس برای کسری از هزینه ها استعمال می نمایند. مایکروسافت این اختلال را با تکثیر یک پلتفرم تازه متقابل پلتفرم کانال ارتباطی .NET framework برطرف کرد که‌این پلتفرم به اسم  .NET Core عرضه شد.

 مشابهت کانال ارتباطی core NET . در مقابل NET framework .

همانندی های بخش اعظمی در میان این دو کانال ارتباطی وجود دارااست. آن‌ها از گویش اپلیکیشن نویسی  مشابهی به کارگیری می نمایند. همینطور، بخش اعظمی از چیزها در  core NET .  بر این پایه بهبود یافته اند که در دراز زمان درس هایی از تکامل  تدریجی سوابق کانال ارتباطی NET framework . گرفته گردیده‌است و اصولا سعی کلی شبیه میباشد و فقط در خصوصیت های اجرایی با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 14:30

1. میز عمل خویش را سوراخ فرمایید

هر روز یک اپ وقتی برای بدور بودن از کارتان طراحی اپلیکیشن در مشهد داشته باشید. یک کدام از این مفاد "ساعت ناهار" میباشد. این دستور به شما این زمان را میدهد تا استراحتی کوتاه فی مابین عمل خویش داشته باشید و آنگاه با انرژی تازه مجدد عمل خویش را شروع فرمائید.

مورد نیاز وجود ندارد این استراحت کوتاه را مطلقا رمز ساعت مشخصی در ظهر (ساعت ناهار مرسوم) بگذارید و یا این که حتی مطلقا ناهار بخورید، بلکه بایستی هنگامی را برای شارژ شدن دوباره در لحاظ بگیرید.

هر روز عادت فرمایید کاری سوا عمل خویش ایفا دهید تا قسمت دوم روز کاری خویش را با انرژی استارت فرمایید برای مثال:

گام زدن، باشگاه رفتن، ملاقات یک دوست برای میل کردن ناهار، قرائت یا این که گوش دادن به یک کتاب.

2. در بحران‌های پیاده سازی کمپانی نمائید

از حوزه‌ امن خویش بیرون گردیده و برای پیاده سازی‌های معضل‌برانگیز فراهم گردید. با بحران‌های پیاده سازی گلاویز گردید. به عبارتی‌طور که سرگرم پیاده سازی بر روی یک مورد خاص میباشید با این بحران‌ها رو به رو گردید.

مورد خیر که در ارتباط بحران پیاده سازی وجود دارااست این میباشد که می تواند تفریح مشغول‌کننده روزمره باشد. حقیقتا هیچ چیزی برای به خطر پرتاب کردن آوازه‌تان نیست و حتی اختراع‌تان را نیز نمایان می‌سازد.

3. اپلیکیشن "استراحتی"

آیا حقیقتا به‌دنبال مرخصی میباشید؟ آن را در روزنگار خویش قرار دهید.

اپ‌ای را بچینید تا چندین دقیقه، یا این که چندین روز یا این که یکسری هفته را به خویش تخصیص دهید. تنها به دلیل آنکه شما هنگامی را بدور از عمل کردن سپری میکنید، بدین مضمون‌ وجود ندارد که شما در گیر افت کاری گردیده‌اید. گاهی اوقتات تعطیلات و فرصت‌های بدور از شغل میتواند تاثیرات حیرت‌انگیزی داشته باشد، حتی اساسی‌خیس از نرم‌افزار‌ریزی برای بعضی اپلیکیشن‌های دورازشوخی میباشد.

کسی که به طریق‌های متفاوت به‌این مجال استراحت نیاز دارااست. بعضی اشخاص می توانند تنها یک روز فرصت را صرف این فعالیت نمایند و به طور کامل شارژ شوند. برخی دیگر به یک هفته نیاز دارا‌هستند تا بتوانند به مغز خویش استراحت دهند.

صرفا فرصت استراحت خویش را با پروژه‌ها مالامال نکنید. شما بایستی از کامپیوتر بدور گردید. به لهجه معمولی در طی استراحت خویش گودالی برای تکنولوژی‌هایتان بکنید و آنها را حفر فرمایید (یا این که صرفا در حین‌های خاصی آنان‌را پژوهش فرمایید) تا بتوانید شایسته ترین مزایا را از تایم استراحت خویش اخذ نمایید.

4. ادغام کردن وظایف

از گیر افتادن در یک سیاق کاری یکنواخت خودداری کنید. وظایف را ادغام نمایید، اعضای دیگر مجموعه را برای یک گردهمایی کاری دعوت کرده و کارهایی را که مدام خودتان ایفا می‌دهید را فی مابین آنها تقسیم نمایید.

5. یک کانال یا این که دسته همکار پیدا فرمایید

در شرایطی که شما گروهی کار کشته از کسانی که همچون خودتان می باشند ندارید، وقت آن میباشد که‌این تیم را پیدا نمایید. یا این که عضو یک سازمان کانال ماهر گردید، به یک کنفرانس بروید، در گفتگوهای رسانه‌های اجتماعی کمپانی فرمائید یا این که از آموزگار‌تان برای صرف ناهار دعوت نمایید، یکی‌از کارداران اساسی برای دوری از خستگی این میباشد که سرحال و نو نفس بمانید. (گه گاه شما تنها نیاز به یک روزنه برای تخلیه خویش دارید، گاه نیاز به یک دیده‌انداز تازه دارید تا در مسیر جنبش نمائید).

کانال خویش را گسترش دهید. تعدادی ساعت در ماه را صرف گوش دادن به سایر افراد و حرف کردن درباره ی معضل‌های پیاده سازی فرمائید. اذن ندهید تمامی این جلسات به گرد‌همایی‌های گله و گلایه تبدیل شوند، بلکه درباره‌ی بحران‌ها و چاره‌های کاری حرف فرمائید.

برخی اوقات شایسته ترین خط مش برای مواجه شدن با مسائل، اشتراک‌گذاری آن با کسی میباشد که طریقه دیگری داراست.

6. در صورتی‌که میتوانید از راه و روش بدور فعالیت نمایید

رفت و آمدهای یکنواخت و فعالیت کردن و مواجه شدن با کلیه اشخاصی که در دفتر می‌باشند میتواند برای بعضا طراحان به یک معضل تبدیل خواهد شد. ممکن میباشد به یک فضای آهسته برای عمل نیاز داشته باشید تا بتوانید خوب عمل فرمایید، یا این که شاید بالاترین ساعت سود‌وری شما دربین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر نباشد.

از کارفرمای خویش بخواهید در حالتی‌که ممکن میباشد دورکاری اعمال دهید، حتی درصورتی که صرفا یک روز، یک هفته یا این که یک‌سری روز در ماه باشد. عمل کردن در فضایی که متناسب با الگوهای طبیعی شماست و سوای حواس‌پرتی میتواند به شما یاری دهد سازمان‌یافته‌خیس فعالیت نمائید، سبب می شود که شم خستگی نکنید.

7. چیزی را ساخت نمایید که جزئی از کارتان وجود ندارد

کاری را که مربوط به پیاده سازی میباشد اما بخشی از عمل شما وجود ندارد را اجرا دهید.

آیا به حقیقت مجازی عشق و علاقه‌مندید؟ کسی را پیدا نمایید که امکانات VR را به شما نماد دهد. آیا شیفته پیاده سازی کردن می‌باشید؟ در کلاس‌های هنری کمپانی فرمایید.

مقصود این میباشد که روحیه ایده پرداز خویش را به طرز‌ای درگیر فرمایید که شمارا زیر فشار کاری قرار ندهد یا این که متعلق به درآمدتان نباشد. این شغل خیر صرفا به شما امداد می‌نماید که عمل خویش را بهبود اعطا کرد، بلکه به شما یاری می‌نماید مورد‌هایی را کشف فرمایید که ممکن میباشد یک روز رشته شمارا توسعه و گسترش دهد. (شما هیچوقت متوجه نمی‌گردید که زمان‌ها به چه شکل وارد معاش‌تان می شوند).

8. به تندستی خویش دقت فرمایید

این مساله ممکن میباشد درسی باشد که تمامی ما می بایست بدانیم، البته به نوعی بیشتر مواقع نادیده گرفته می‌گردد.

طراحان به طور کلیشه‌ای (و بعضی اوقات خیر چندان کلیشه‌ای) با قهوه سوخت‌گیری می‌نمایند و شب‌ها تا ساعت‌های وقتگیر بیدار می مانند.

به سالمی و داشتن ذهن و فکری سلامت دقت نمائید.

پاره ای صیفیجات بخورید. یه خرده ورزش نمایید. ساعت ها در یک کناره بدون‌نور به کاغذ کامپیوتر خیره نمانید. لبخند بزنید، بلند بخندید. رعایت کردن این مورد ها میتواند شمارا شگفت‌زده نماید. به علاوه مریض شدن تنها به شما شم خستگی و کسالت میدهد و بازدارنده از آن میشود تا همگی شغل های‌تان را اجرا دهید.

10. صرفا بگو "خیر"

100 درصد عالی میباشد تا بعضی وقتها کاری را جاری ساختن ندهید. یک اینترنت‌تارنما برای عروسی پسر عموی خویش ساخت نکنید. اپ‌هایی که خانواده‌یتان برای این سال به عهده‌یتان گذارده‌اند را نپذیرید. بگویید "خیر". هنگامی که وقت کافی ندارید پروژه‌ها را قبول نکنید.

و بعد از آن فرصت برای جاری ساختن کاری برای خودتان به کار گیری فرمایید. حتی در‌حالتی که یک چرت زدن باشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:13

یک کدام از خطاها که در بازار فعالیت متخصصین طراحی اپلیکیشن در مشهد اهل ایران وجود دارااست جا نیفتادن فرهنگ و تمدن فریلنسری در جمهوری اسلامی ایران است،متاسفانه در بازار عمل متخصصین اهل ایران این تمدن جا نیفتاده میباشد ، خواسته از این جا نیفتادن فرهنگ وتمدن این میباشد که خیلی از اشخاص یا این که موسسه ها اهل ایران نمی‌خواهند بخشی از پروژه هایشان یا این که برخی از پروژه هایشان را به طور outsource کرده و از عده ای که فریلنسر میباشند برای طراحی این پروژه ها به کار گیری نمایند.

 

عدم ضابطه توانا برای دادرسی

مشکلاتی که در وبسایت های فریلنسری داخلی وجود دارااست این میباشد که‌این تارنما ها دارنده حامی و ضابطه توانا برای پیگیری ایرادات صاحبکار یا این که کارمند نیستند البته بعد از سپری شد سال ها خوب شدند اما خب وبسایت های فریلنسر فرنگی مانند freelancer.com دارنده قانون ها سختگیرانه ای می باشند که نسبتاً این خطاها را حل کرده اند.به عنوان مثال یکی‌از ایرادات این میباشد که کارفرمایان از شما می خواهند که برای مکالمه به جایی خارج از وب سایت بیایید که همین منش گریزو فرار را بوجود می‌آورد.

 

وضعیت های کاری بیشتر

شما تحت عنوان یک فریلنسر می‌توانید در وبسایت های فریلنسر فرنگی با شرایط های شغلی خیلی بیشتری روبرو گردید به دلیل آنکه پروژه های زیادی در‌این وبسایت ها بوسیله کارفرمایان وجود دارا‌هستند که شاید این تعداد پروژه و شرایط کاری در وب سایت های داخلی وجود نداشته باشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:22

روی هم رفته اصلاح کردن یک دور و بر نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد یکسری زبانه با به کار گیری از لهجه های اپ نویسی متعدد کاری تدریجی میباشد که مستلزم طی کردن یک فرآیند میباشد. هنگامی که یک کمپانی یک کمپانی دیگر را خریداری می نماید همگی تکنولوژی های آن را به ندرت به تکنولوژی هایی که خویش دارا است اضافه می نماید. گویش های نرم‌افزار نویسی نیز این چنین میباشند، وقتی که تغییراتی در رئیس یک کمپانی به وجود میاید مدیر نو ممکن میباشد همگی تکنولوژی ها را گزینه تغییر و تحول قرار دهد، البته در گویش های اپ نویسی فناوری هایی که با دقت به بسط گویش های اپ نویسی از مد می‌افتند بایستی محافظت شوند. یک دور و بر چندین زبانه یک چاقو دو حاشیه برای موسسه ها والا است به این دلیل که منافع بسیار متعددی را برای کمپانی داراست ولی با‌یقین بحران های بسیار مشقت را نیز دارا میباشد که ممکن میباشد خطاها بسیار متعددی را برای شما به وجود بیاورد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 13:33

پیش از رسیدگی مدلسازی توسعه یافته، تجزیه سئو در مشهد و محاسبه مکانی و رئیس اطلاعات منطقی ترین فعالیت برای داخل شدن به‌این سیستم به کار گیری از معمولی ترین داده های مکانی میباشد. در شرایطی‌که هر پیش مورد ای از ساخت وب سایت مانند جاوا اسکریپت، اچ تی ام ال و CSS دارید شما می‌توانید به راحتی وارد این سیستم گردید. اکثری از اشخاصی که با گوگل مپ شناخت دارا هستند برای ورود بدین سیستم فورا به سراغ API گوگل مپ میروند، البته گوگل مپ در بعضی از موردها آیتم قابل قبولی برای ورود بدین سیستم وجود ندارد، در واقعیت مورد های بسیار متعددی تحت عنوان جایگزین گوگل مپ هستند که متن گشوده می‌باشند و برای نیازهای خاص شما میتوانند کاربردهای بسیار متعددی داشته باشند و شما می‌توانید با به کارگیری از آنان نرم افزار های کاربردی بسیار متعددی را پیاده سازی نمایید. چنانچه میخواهید با این جایگزین های گوگل مپ آشنا گردید ما در این مکان سه گزینه از مهم‌ترین جایگزین های گوگل مپ را برای شما آورده ایم.

 


به کارگیری از ابزار Leaflet
این کتابخانه در سال های پیشین یک کدام از دوستداشتنی ترین آیتم ها برای ساخت نقشه های جاوا اسکریپت بوده میباشد، این کتابخانه یک کتابخانه نسبتا خرد میباشد و یک مورد فوق العاده برای ساخت و ساز نرم افزار های گوشی و اپ های کاربردی و یا این که بقیه قوانینی که در آن‌ها سایز کتابخانه و سرعت بارگیری آن اصلی میباشد میباشد، در‌صورتی‌که قصد استعمال از این کتابخانه را دارید میتوانید با به کار گیری از افزونه مرتبط با آن از آن استعمال نمایید، ضمن این شما میتوانید با به کارگیری از کتابخانه Leaflet کتابخانه بسیار دوستداشتنی heaftier را نیز به پروژه خویش اضافه فرمایید. leaflet همینطور دارنده یک داکیومنتیشن نیز میباشد که منجر می گردد تا تعیین خیر و خوبی برای اشخاص تازه کار باشد. امروزه اشخاص بسیار متعددی در عالم از این کتابخانه به مکان گوگل مپ استعمال می نمایند به این دلیل‌که بعضی از خصوصیت های آن نسبت به گوگل مپ خوب میباشد و منجر می‌شود تا سرعت شما بیشتر گردد. این کتابخانه ذیل جواز BSD است و کد آن نیز در گیت هاب مو جود میباشد که می‌توانید از آن به کارگیری نمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 211 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 13:55

نکته پایانی که در ارتباط با استراتژی محتوا باید طراحی اپلیکیشن در مشهد به آن اعتنا داشته باشید، مجال تکثیر محتوا است. زمانی که شما تحت عنوان یک استراتژیست، استراتژی محتوا برای سازمان خویش را مبنا ریزی می‌کنید. محتواهای کیفیت بالا و بها بالا برای سازمان خویش ساخت‌و‌ساز میکنید، بایستی با رسیدگی و تجزیه و ارزیابی، شایسته ترین مجال را برای نشر محتواهای خویش تعیین نمائید، تا محتوا شما به خیر و خوبی در چنگ مخاطبین قرار گیرد.

اعتنا به نظرها مشتریان و مخاطبین، به کارگیری از پیشنهادات و نقد ها مشتریان، میتواند استراتژی محتوا شما‌را به سمت و سویی هم راستای مخاطبین پیش پیروز شود. مقصود پایانی شما از داشتن استراتژی محتوا، جذب کاربر و به کار گیری از مخاطبین تحت عنوان مشتری برای سازمان است. بدین ترتیب به‌این اشخاص بایستی دقت مهم داشت.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:56

کراس استیچ در واقع یک پردازش معمولی میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که ترندهایی با رنگ های متعدد را اخذ می نماید و xهای کوچکی را بر روی یک بوم ساخت و ساز می نماید تا بتواند با استعمال از آنان کلمه ها و یا این که انواع مختلفی را ساخت نماید. این استیچ های خرد هنگامی که با رنگ های متنوع مخلوط می‌شوند می‌توانند اثر بسیار متعددی را بر روی بیننده بگذارند.

 

برابر کاری ها و تشابه ها در کلیه صنعت های
آنچه که در کلیه صنعت های مشترک است فرآیند خلاقانه میباشد، در واقع اقتدار اخلاق عملی میباشد که شما با استعمال از آن چیز جدیدی را می سازید، با این که شما این فعالیت را با به کارگیری از صفحه ها صفحه کلید خویش جاری ساختن می دهید البته با این هم اکنون می اقتدار خاطرنشان کرد که شما چیز جدیدی که نیست را می آفرینید، اما دقت داشته باشید که ممکن میباشد ورژن هایی از نرم افزار شما وجود داشته باشد اما این زمینه چیزی از مخصوص بودن آن معدود نمی نماید، مواقعی که شما می‌توانید این چنین بسازید بی نقطه پايان می باشند، یک کدام از دیگر از خصوصیت هایی که به طور تقریب کلیه صنعت های آن را دارا میباشند این میباشد که شما برای جاری ساختن دادن آنها می بایست تکنیک های خاصی را بیاموزید و از آنان در راستای ایجاد فرآورده مد لحاظ خویش استعمال فرمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:31

تکامل و به روزرسانی api یک زمینه بسیار اساسی میباشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد ما در‌این مقاله قصد داریم نکات بسیار مهمی را برای آپ تو دیت رسانی api شما ذکر کنیم


پیش از کلام درباره تکامل api فکر کنید که شما یک سازنده میباشید و فرض فرمائید که قصد پیاده سازی یک تن برای یک مو جود را دارید، شما برای این موجودی که قصد آفرینش آن را دارید دوست دارید که در حین فرصت تکامل پیدا نماید چرا شما این عشق و علاقه را دارید؟ اولیه آن که‌این موجودی که شما آفریده اید بایستی بتواند با تغییرات اطراف زیست سازگار باشد و عامل دوم نیز آن میباشد که علم شما در درحال حاضر گسترش میباشد و به همین انگیزه شما میتوانید طرح های بهتری را برای این عبد خویش تولید فرمایید.

با این وجود این مو جود ممکن میباشد به برخی از خصوصیت هایی که اکنون دارا است توکل نماید، شما نمی توانید فارغ از اگاهی دادن به آن بالهایی را اضافه نمایید و یا این که بعضا از مقیاس های آن را تغییر و تحول دهید، این تغییرات نیاز به یک نرم افزار منظم دارااست که بایستی طبق طریق معاش این جانور باشد. چه‌طور می‌توانید تحت عنوان یک طراح و تولیدکننده این جانور را به سمت بسط پیش ببرید؟ ما در‌این مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره این مورد حرف کنیم و داده ها جالبی را درباره آن به شما ارائه دهیم که در صورتیکه که شما نیز جزو عده ای میباشید که قصد تایپ کردن یک api را دارید میتوانید با رسیدگی این مقاله داده ها جالبی را درباره این قضیه بدست بیاورید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:21

شناخت با ide های جاوا اسکریپت قادر است یاری سئو در مشهد متعددی به شما در یادگیری گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت نماید،دراین مقاله بعضا از این ideها را به شما معرفی می‌کنیم.


جاوا اسکریپت در همگی جا کاربرد داراست و حضور آن در نرم افزار های زیر اینترنت غیر قابل انکار میباشد، هر اپلیکیشنی از این لهجه اپلیکیشن نویسی به هیبت خاصی به کارگیری می نماید و هر توسعه و گسترش دهنده ای که به طور دورازشوخی در حوزه اینترنت شغل می نماید بایستی جاوا اسکریپت را خاطر بگیرد، در صورتیکه از قبلی با جاوا اسکریپت شناخت دارید مطمئن باشید که مبادرت به یادگیری کادر ورک های تازه آن خواهید کرد به این دلیل‌که این گویش اپ نویسی یک لهجه زنده میباشد که در زمان مجال تکامل پیدا می نماید.

جامعه جاوا اسکریپت دارنده یک فضا متن گشوده است که دارنده وضوح بالایی میباشد و همین قضیه سبب ساز به ساخت و ساز ide های بسیار توانا برای این لهجه نرم‌افزار نویسی گردیده است. وجود فضا متن گشوده سبب قدرتمندتر شدن این گویش گردیده است و ide های بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان برای کد زدن به لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت به کارگیری فرمایید.

مانند کلیه گویش های اپلیکیشن نویسی دیگر تیم از ملزومات ضروری برای یک ویرایشگر متن و ide این گویش نرم افزار نویسی نیست البته یک ide بهتر می بایست بتواند کلیه وظایف مرتبط با این گویش اپلیکیشن نویسی را به خیر و خوبی مدیر نماید که به عنوان مثال این موردها می شود به عملیات کامپایل کدها، دیباگ کردن اپلیکیشن و سینتکس هایلایتینگ اشاره نمود. اینجانب قصد دارم یکی اصلی ترین و شایسته ترین ide های جاوا اسکریپت را درین مقاله به شما معرفی کنم، خلال این تنی چند از ویرایشگرهای متن کار کشته را نیز به شما معرفی خواهم کرد که میتوانید از آن‌ها برای اجرا هر کاری درین گویش اپ نویسی به کار گیری نمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:43

هم اکنون مجال آن میباشد که ببینیم یک عبارت فراخوانی سئو در مشهد سریع توابع چیست و در واقع مشابه به چه چیزی میباشد؟ همان گونه که شما میتوانید به دنبال ملاحظه کنید سینتکس آن مانند تعریف‌و‌تمجید یک تابع به طور typical است، ولی با این تفاوت که در یک پرانتز قرار میگیرد و در ادمه نیز دارنده یک گروه از پرانتزها است:

(function(){

// ...do something...

})();
اذن دهید دو جنبه کلیدی عبارت فراخوانی سریع تابع را رسیدگی کنیم، در بالا ما قصد داریم پرانتزهای محدود کننده را نظارت کنیم که در صورت ذیل با رنگ آبی رنگ اکران داده گردیده اند:


تحقیق پرانتزهای آبی رنگ
این جا دقیقا نقطه ای میباشد که دعوا قبل ما درباره تمجید توابع در مقابل عبارت فراخوانی سریع تابع وارد بازی می شود، فراموش نکنید که جاوا اسکریپت معمولا وقتی که با عبارت کلیدی function رو به رو میشود فرض می نماید که ما یک تابع را تمجید کرده ایم. این مورد بسیار اصلی میباشد به دلیل آنکه چنانچه شما همت نمایید که یک عبارت فراخوانی سریع توابع را فارغ از پرانتزهای محدود کننده( پرانتزهای آبی‌رنگ در صورت قبلی) بنویسید جاوا اسکریپت همت می نماید که مبادرت به تولید یک تابع نماید، ولی در واقع شما به طور تصادفی اسم تابع را حذف نموده اید به همین انگیزه یک خطای سینتکس به وجود میاید:

function(){ /*...do Something...*/ }();

// SyntaxError: Unexpected token (
همان طور که فراتر گفتم هنگامی که شما آن را تایپ می‌کنید جاوا اسکریپت گمان می نماید که شما قصد دارید یک تابع را تعریف و تمجید فرمایید:

// Did you mean to type this?

function doSomething(){ /*...do Something...*/ }();
در حالی که‌این چیزی وجود ندارد که ما می‌خواهیم، خوشبختانه این جاست که عبارت فراخوانی سریع توابع وارد بازی میگردد.

اثر این عبارت این چنین میباشد که تابع ما‌را در پرانتز قرار می‌دهد و آن‌گاه ما به پارسر جاوا اسکریپت می‌گوییم که‌این یک عبارت فراخوانی سریع توابع میباشد و خیر یک تعریف‌و‌تمجید تابع، همین مسئله به ما اذن می‌دهد که کد خویش را سوای هیچ سیرتکامل خطایی کامپایل کنیم.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:21

پیش از آن که ما بتوانیم خاطر بگیریم که چرا طراحی اپلیکیشن در مشهد یک IIFE یا این که به عبارتی عبارت فراخانی سریع توابع برای ما موءثر میباشد ما می بایست آغاز به طور صحیح متوجه شویم که IIFE دقیقا چیست تا آن گاه درباره heck سخن کنیم. ما در بالا عمل خویش را با حدس یک تابع ساده استارت میکنیم، تابع پایین را در حیث بگیرید:

**FUNCTION DECLARATION**

function doSomething(){

// ...do something...

};
بسیار خب نکات کلیدی که در‌این کد وجود دارا‌هستند مشتمل بر کلمه و واژه کلیدی function و بعد اسم تابع به اسم doSomething و آن گاه () و در پایان نیز {} میباشد. طریق دیگر برای تعریف‌و‌تمجید یک تابع تعریف‌و‌تمجید آن از روش عبارت تابع میباشد، به سینتکس تحت دقت نمائید:

**FUNCTION EXPRESSION**

var doSomething = function(){

// ...do something...

};
به طور بصری تفاوت مهم در میان این دو سینتکس نکته بسیار کوچکی است و در واقع ما هنوز هم هر دو این توابع را به یک صورت فراخوانی میکنیم، آغاز اسم تابع را می نویسیم و سپس () قرار میدهیم. پس ایراد و تفاوت مهم در کجاست؟

تفاوت اساسی در واقع پاره ای بغرنج میباشد، همانگونه که میتوانید ملاحظه کنید وقتی که پارسر جاوا اسکریپت وقتی که با واژه کلیدی function رو به رو می‌گردد معمولا فرض می نماید که یک تابع درین نقطه تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است، مگر این که ما به طور مصرح به وی بگوییم که مقصود در این مکان تعریف و تمجید یک تابع وجود ندارد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:42

callback در جاوا اسکریپت نقش بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد مهمی را جاری ساختن می نماید، درین مقاله درباره callback در جاوا اسکریپت حرف می‌کنیم و داده ها مفیدی را به شما ارائه می‌دهیم.


callback در جاوا اسکریپت یکی قسمت هایی میباشد که مطلقا می بایست شناخت جامعی به آن داشته باشید، درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره تابع callback در جاوا اسکریپت سخن کنیم و داده ها جالبی را در پوسته نمونه های آموزنده در مشت شما در اختیار بگذاریم، به این ترتیب ما‌را در‌این مقاله ملازمت نمائید.
یک callback در جاوا اسکریپت چیست؟

تمجید معمولی یک callback در جاوا اسکریپت تابعی میباشد که بعد از اتمام اجرای یک تابع دیگر ایفا میگردد، به همین انگیزه میباشد که اسم آن را callback نهاده اند. ولی تعریف و تمجید غامض خیس و توسعه یافته تری نیز برای callback در جاوا اسکریپت وجود داراست این تمجید به صورت تحت میباشد:

در جاوا اسکریپت توابع در واقع یک شی محسوب میشوند، به همین انگیزه توابع گوناگون میتوانند توابع دیگر را تحت عنوان ورودی اخذ نمایند و همچنین می‌توانند توابع دیگر را تحت عنوان مقدار بازگشتی بازگردانند. توابعی که می‌توانند این عملیات ها را جاری ساختن دهند توابع سطح بالا نامیده میشوند. هر تابعی که تحت عنوان یک آرگومان ارسال می گردد در واقع یک callback در جاوا اسکریپت نامیده میگردد.

نکات بسیار متعددی در این باره وجود دارااست، اذن دهید نمونه هایی را نظارت کنیم که‌این زمینه را برای شما بدیهی خیس نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 281 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:35

0)      هیچ وقت درنگ نکنید که مجموع نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد درباره آدم ها میباشد، آری ماشین ها میباشند که کدهای شما‌را جاری ساختن می نمایند، البته با این وجود نرم افزار نویسی در واقع حل مسائل برای عموم میباشد. ترجمه کردن نیازمندی های آنان به لهجه ماشین که قابل قرائت، مراقبت و قابل اصلاح بوسیله بقیه افراد و یا این که حتی خویش شما باشد.

1)      مجال متعددی را صرف نرم‌افزار نویسی نکنید، براساس اپ و یا این که کار شما، شما ممکن میباشد فرصت متعددی از مجال مرتبط با یادگیری اپلیکیشن نویسی را صرف ابزارهای مرتبط با اپ نویسی نمایید ولی در بنا شده در حالا یادگیری خویش اپ نویسی نیستید.

2)      درصورتی که در درحال حاضر یادگیری اپلیکیشن نویسی با استعمال از تکنولوژی های خاص می باشید خیلی عمیق نشوید، چرا‌که این ابزارها دارنده عمق بسیار متعددی می باشند و هر چه شما اطلاعاتی را درباره آنان بیاموزید گشوده هم نکاتی می‌باشند که می بایست خاطر بگیرید و این قادر است منجر هدر رفتن فرصت یادگیری اپ نویسی شما گردد.

3)      شیوه Magpie برای یادگیری اپلیکیشن نویسی را فراموش نکنید. شما استارت با یادگیری Rails میکنید ولی در اواسط خط مش متوجه میشوید که Phoenix نیز وجود دارااست، در‌این دربین شما نیاز دارید که جاوا اسکریپت را نیز بیاموزید، بدین ترتیب بایستی شغل کردن با Node.js را استارت نمایید. البته شکیبایی فرمایید، TJ به go تغییر‌و تحول کاربری داده میباشد، طاقت فرمایید پس Rust چه می‌گردد؟ در بازه فرصت کوتاهی تاریخچه مرورگر شما این چنین خواهد بود:  " پیشرفت اینترنت و یا این که داده ها مرتبط با دانش داده"، " آیا Clojure از میان رفته میباشد؟"، " Clojure در مقابل Elixir"، " آیا Crystal به اندازه کافی مطلوب میباشد؟"، " کدام قاب ورک برای Golang مطلوب میباشد؟"، " Phoenix در مقابل Buffalo" و " کاتلین برای پیشرفت اینترنت". اعتنا داشته باشید که همگی این مورد ها ممکن میباشد صرفا تاریخچه مرورگر شما در یک هفته باشند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:05

مبارزه داخلی در سوریه از سال 2011 استارت شد طراحی اپلیکیشن در مشهد و تا به امروز 6.7 میلیون اهل سوریه پناهنده گردیده‌اند. میلیون‌ها نفر خیر صرفا منزل و معاش خویش را از دست داده‌اند، بلکه نام و نشان خویش را نیز از دست داده‌اند. در شکل خلا هر نوع داده ها هویتی، توزیع یاری‌های بشردوستانه (چه پول عیب گیری، چه هر نوع امداد دیگری مثل محبت) بسیار مشقت بار میباشد.

در یکی‌از کمپ‌های پناهندگان در اردن، از تکنولوژی بلاک‌چین برای ساخت و تأیید نام و نشان ساکنان استعمال میگردد. این بخشی از پروژه Building Blocks میباشد که در سال 2017 به نوآوری نرم‌افزار جهانی غذای سازمان ملل (WFP) استارت شد. مبنی بر این اپ، پول به اکانت‌های بانکی مردمی که نیاز به طعام دارا‌هستند منتقل می گردد، به جای‌اینکه خوراک را به صورت بدون واسطه برای آنها ارسال نمایند. درین کمپ پناهندگان بلاک‌چین، جزئیات اکانت کاربری WFP ساکنان در ورژن مجاز Ethereum blockchain محافظت می‌گردد. هنگامی فردی در سوپرمارکت اردوگاه WFP مبادرت به خرید می‌نماید، نسخه برداری شبکیه دیده وی با مقر داده سازمان ملل برای پذیرش نام‌و‌نشان همخوانی داده میشود. از این رو، مبلغ فاکتور وی از روش کیف پول WFP کسر می شود.

به کار گیری از فناوری بلاک‌چین ضمانت نموده است که داده ها فردی پناهندگان به صورت ایمن در بلاک‌چین ذخیره می‌گردد، و همینطور منجر میشد فرآیند توزیع پول 98% ارزان‌خیس شکل گیرد. به کار گیری از اینگونه کیف پول دیجیتالی به پناهندگان یاری می‌نماید تا یک منبع دارای اعتبار هویتی و یک تاریخچه اعتباری قابل تفحص داشته باشند. تقریب زده می‌گردد که نرم‌افزار Building Blocks دست کم به نیم میلیون پناهنده در اردن یاری نموده است و توفیق آن سبب ساز تسریع در تایید فناوری بلاک‌چین در بقیه نصیب‌های سازمان ملل گردیده‌است.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 19:18

"CSS Lint یک ابزار برای اشاره به خطاها طراحی اپلیکیشن در مشهد مرتبط با کدهای سی اس اس شما میباشد" ، این توضیحی میباشد که شما در ورقه گیت هاب این پروژه میتوانید ببینید، خالق این ابزار درباره آن میگوید: " این ابزار بر اساس حساب کردن سینتکس و همچنین اجرا گروه ای قانون ها بر روی کد شما شغل می نماید که در‌پی الگوهای خلل ساز و یا این که علائم ناکارآمد میگردد. همه شرایطی که درین ابزار مصرف شده میباشد قابل طرح ریزی میباشند بدین ترتیب به راحتی می‌توانید مورد ها دلخواه خویش را به آن اضافه کرده و یا این که از آن حذف نمایید.

 


نکاتی اصلی درباره این Css checker
Sullivan اعتقاد دارد CSS Lint اولی ابزار از این نوع برای سی اس اس میباشد، دقت داشته باشید که ابزارهای مشابهی برای جاوا اسکریپت وجود داراست که مثلا آن‌ها می شود به JsLint اشاره نمود. سی اس اس مکانیزمی را مهیا نموده است که می اقتدار از آن برای افزودن استایل ها مانند فونت، رنگ و مسافت ها به یک شیت اینترنت بهره برد.

در یکی‌از کنفرانس هایی که جدیدا برگزار شد پیش نمایشی از سیستم های Keynote اکران داده شد و بسط های آنها نیز آیتم رسیدگی قرار گرفت. این ابزارها این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می نمایند که از خط مش بدور و با به کار گیری از تلفن های یاور هوشمند بتوانید اسکریپت هایی که در دستگاه ها اعمال می‌شوند را مشاهده نمایند تا همت آنها گزینه پذیرش قرار گیرد. یکی مهم‌ترین خصوصیت های این ابزارها تعامل یوزرها از روش موبایل های هوشمند میباشد که به شما یک داشبورد هوشمند برای تجزیه و محاسبه اطلاعات را ارائه میدهد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 13:57

اینک به کارگیری از React.js به صورت کلان در طراحی اپلیکیشن در مشهد کار‌های کاری کمپانی‌های مختلفی مذکور میباشد؛ کمپانی‌هایی که میخواهند گسترش‌دهندگان دارای تخصص React.js را بیشتر از مهندسان Vue.js استخدام نمایند. در‌این نوشته‌ی علمی متوجه میشوید که چرا React.JS با وجود منحنی یادگیری شیب‌‌‌دار این کتابخانه، کادر‌ورک قابل قبولی برای استارت فعالیت میباشد.

5 ادله یادگیری React.JS

پیشرفت‌دهندگان ممکن میباشد برای یادگیری React دو دل باشند چون یک قاب‌ورک بی نقص توسعه و گسترش‌داده‌گردیده وجود ندارد و گسترش‌‌دهنده می بایست سبک‌ها و کنترلرها را خودش رئیس نماید. با این وجود، دلایلی برای تبدیل شدن به پیشرفت‌دهنده react js وجود داراست. بیایید نگاه ظریف‌تری به آنان بیاندازیم:

1. کاربردی میباشد

در React نیازی به به کار گیری از کلاس‌ها وجود ندارد. این پلت‌هیبت به کامپوننت‌های کاربری بسیار متعلق میباشد و به توسعه و گسترش‌دهندگان این قابلیت و امکان را می دهد تا کد شالوده خویش را بیش‌ از حد بغرنج نکنند. در حالی که کلاس‌ها تعداد پاره ای از خصوصیت‌های مطلوب را به گسترش‌دهندگان ارائه میدهند، مزایای ارائه‌گردیده به وسیله سینتکس کاربردی رسا و بدیهی می‌باشند:

خوانایی فراتر. خواصی مثل lifecycle hookها سبب می شوند خوانایی و آزمایش کد مشقت بار خواهد شد. عملکردهای بی آلایش JS آسوده‌خیس می باشند.

گسترش‌دهنده قادر است تلاش شبیه‌ای را با کد کمتری به دست آورد.

دسته مهندسی نرم افزار به احتمال زیاد به شایسته ترین طرز‌ها پایبند میباشد. کامپوننت‌های کاربردی جداگانه، مهندسان front-end را تشویق می‌نمایند تا کامپوننت‌های نمایشی را جداگانه نمایند. برای تهیه جریان کاری بغرنج‌خیس، فرصت بیشتری ما یحتاج میباشد؛ در اجرای وقت گیر، با ساختار کد بهتری ایفا می شود.

پیشرفت‌دهنده میتواند لیست تعلق‌های مرتبط با هر کامپوننت را ببیند. در سود شما حاذق خواهید بود ساختارهای بیش تر از حد بغرنج را بشکنید یا این که به صورت کلی در ارتباط آنها تجدیدنظر نمائید.

React.JS ابزاری میباشد که توان کامپوننت‌های کاربردی را در‌حد بی نقص تشخیص میدهد. در فیض، پیشرفت‌دهندگان میتوانند برای حداکثر فصاحت کد و بهبود تلاش همت کنند.

2. اعلانی میباشد

به احتمال زیاد شما با CSS و لهجه نرم افزار‌نویسی مقر‌داده SQL بیگانه نیستید، و به همین ترتیب، با اپلیکیشن‌نویسی اعلانی آشنا می‌باشید. تفاوت‌هایی در میان رویکردهای اعلانی و دستوری در اینجا مذکور میباشد:

نرم‌افزار‌نویسی دستوری از عباراتی برای دست‌کاری شرایط اپلیکیشن به کار گیری می‌نماید.

نرم‌افزار‌نویسی اعلانی یک پاردایم میباشد که سیستم را بر پایه ی منطق پیوندها تغییر تحول میدهد.

در حالی که نرم‌افزار‌نویسی دستوری به توسعه و گسترش‌دهندگان قابلیت پیاده سازی یک در دست گرفتن را با جریانی قدم به قدم در لغت ها میدهد و ممکن میباشد بی آلایش‌خیس باشد، نرم‌افزار‌نویسی اعلانی در زمانبر دوران توان بیشتری داراست.

خوانایی بیشتر. جزئیات سطح ذیل، کد را در هم و برهم نمی‌نماید چون پارادایم به آن ها مرتبط وجود ندارد.

آزادی بیشتر برای عامل. جای این که روند قدم به قدم را از گذشته گزینش کنیم، بسط‌دهنده React JS بر تعریف چاره و منطق تمرکز می‌نماید.

قابلیت و امکان استعمال دوباره. شما می توانید توضیحات اعلانی را در سناریوهای مختلفی به فعالیت گیرید، که برای ساختاری مرحله به مرحله بحران‌برانگیز میباشد.

در حل خطاها خاص دامنه اثرگذار میباشد. تلاش بالای اپ‌نویسی اعلانی ناشی از این حقیقت میباشد که با دامنه سازگار میباشد. از جمله، برای مقر داده‌ها، گسترش‌دهنده دسته‌ای از عملیات را برای رئیس داده‌ها و غیره ساخت می‌نماید.

فایده بردن از مزایای اپ‌نویسی اعلانی نقطه کارکشته React میباشد. شما توانمند خواهید بود رابط‌های روشن، قابل به کار گیری دوباره و بسیار خوانا را ساخت فرمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:33

 

ساخت و ساز کنندگان محتوا همواره کارایی طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌نمایند تا طرق سریع و فوری را برای حصول ترافیک بیشتر به وب سایت و بستر اجتماعی خویش منتقل نمایند، بدین ترتیب برای یافت کردن شایسته ترین و موثر ترین محتوای جانور کوشش می نمایند تا با گردآوری مطالب جسته و گریخته به یک عده بندی و انسجام کلی برسند و آن را با یک تیتر وسوسه کننده در دست کاربر قرار دهند. بگذارید با یکدیگر روراست باشیم، اینگونه متنی شغل نمی نماید و کاربر هیچ گاه با آن رابطه برقرار نخواهد کرد.

با ساخت محتوای بی چگونگی و عجولانه، حتی در صورتی‌که مخارج متعددی را برای تبلیغات پرداخت کرده باشید بازهم غالب نخواهید شد. پس بعضی وقتها تبلیغات، بازاریابی، اشباع بیش تر از حد درباره‌ی یکسری قضیه در یک حوزه خاص و غیره دلایل مهم و خطاها حقیقی وواقعی برای پاسخ نگرفتن از جانب ساخت و ساز محتوا وجود ندارد. گاهی موءثر نبودن و کیفیت بالا نبودن متن و کلیپ یا این که تصویر نام برده منجر می‌گردد تا به اندازه کافی گزینه استقبال مخاطبان واقع نشود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 14:28

بعداز سپری شد مدتی بعضا از اشخاص بدین طراحی اپلیکیشن در مشهد سود رسیدند که می قدرت از گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت بر روی سرور نیز بهره برد و خیلی سریع نیز به‌این سود رسیدند که دیگر نیازی به استعمال از گویش اپ نویسی پی اچ پی برای تشکیل داد استک های بعدی سرور وجود ندارد. با استعمال از گویش جاوا اسکریپت و کادر ورک Node.js و بقیه کادر ورک های آن که بر روی کلاینت انجام می شدند دیگر جاوا اسکریپت به تمامی جا دسترسی داشت و اکثری آن را یک غول تعالی می نامیدند.

 


دارای اسم و رسم شدن بیشتر جاوا اسکریپت
پس از کشف این مسئله جاوا اسکریپت به واحد سنجش متعددی دوستداشتنی شد، گسترش دهندگان node.js اینک می توانستند از در میان مورد های متفاوت کادر ورک ها شایسته ترین آنان را تعیین نمایند. React، Vue، Express، انگولار، Meteor و ... هر کدام می توانستند یک آیتم فوق العاده باشند. این لیست در حالا توسعه و بیشتر شدن بود و اما تعیین از در میان آنان نیز در حالا مشقت بار خیس شدن بود.

بعضی از اشخاص محبوبیت بسیار زیاد Node.js را یک کدام از دلایل برد صد در صدی جاوا اسکریپت میدانند، گیت هاب در یک کدام از گزارشات خویش میگوید که جاوا اسکریپت اکنون دوست داستنی ترین گویش در مخازن این وبسایت میباشد و این لهجه اپ نویسی با‌گاز در حالا رویش میباشد. اکثری از پروژه های فوق العاده کاربردی در لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت درج شده اند و بخش اعظمی از دوستداشتنی ترین هشتگ های مرتبط با دنیای نرم‌افزار نویسی مرتبط با این لهجه اپ نویسی میباشد. در همین هم اکنون گویش پی اچ پی به مرتبه های سوم یا این که چهارم سقوط نموده است و احتمالا در بعدی ای مجاورت از تکثیر ورژن های نو، فهرست محصول ها و بقیه موردها به ترازو بسیار متعددی سقوط پیدا خواهد کرد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 12:55

یکی‌از اصلی ترین نکات اصلی و اختلال ساز در طراحی اپلیکیشن در مشهد جاوا اسکریپت این میباشد که شما نیاز دارید که تمام کتابخانه جی کوئری را include فرمائید تا بتوانید فقط از یک تابع این کتابخانه استعمال فرمایید. با به کار گیری از npm و انقلاب micro-library کدهای جاوا اسکریپت رویش خواهند کرد ولی اندازه آن‌ها نیز بزرگتر می‌گردد. صفحه های اینترنت بازه فرصت بیشتری برای بار گذاری نیاز دارا‌هستند به دلیل آنکه آن‌ها متعلق به وسعت جاوا اسکریپتی می‌باشند که نیاز میباشد که دانلود گردد و براین اساس این زمینه می‌تواند برای تلفن همراه های تلفن همراه دردسرساز باشد.

ولی وی تاکید داراست که خصوصیت حذف کدهای بی منفعت فقط یکی خصوصیت های ورژن تازه JS++ میباشد، ضمن این ورژن نو این لهجه نرم‌افزار نویسی امکان overloading توابع را نیز معرفی خواهد کرد( حتی چنانچه این توابع overload نشده باشند) که همین زمینه سبب میشود تا کدهای بی بهره در ورژن آخری کدها ساخت نشوند.

.

ویرایشگرهای نو در لهجه JS++
نکته جالبی که درباره آپ دیت رسانی این لهجه نرم افزار نویسی وجود دارااست این میباشد این آپدیت رسانی قابلیت و امکان ترکیب با 16 ویرایشگر کد را برای توسعه و گسترش دهندگان آماده نموده است که مثلا آن‌ها می شود به مواقعی همانند Sublime Text، Notepad++، Visual Studio Code، GitHub Atom و GNU Emacs اشاره نمود، ضمن این، این قابلیت و امکان امکان مخلوط ویندوز را بهبود بخشیده میباشد. به عبارت دیگر نصب بر روی ویندوز به طور یک دست تری در آمده میباشد( در واقع هیچ فعال‌ساز‌ی مجددی نیاز ندارد) و از GUI برای کامپایل کردن پوشه ها به کار گیری می نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 136 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 13:10